Hazal Kaya Adını Feriha Koydum dizisinde!


Medyapım tarafından Show TV’ye hazırlanan, başrollerini Vahide Gördüm, Hazal Kaya, Metin Çekmez, Çağatay Ulusoy, Melih Selçuk ve Ceyda Ateş’in paylaştığı dizinin ismi "Adını Feriha Koydum" olarak netleşti.

Çekimlerine geçtiğimiz hafta başlanan dizinin, Ocak ayında Show TV ekranlarında başlaması planlanıyor.

Aşk-ı Memnu dizisinde zengin bir ailenin kızını oynayan Hazal Kaya, yeni dizide babası kapıcılık yapan ve zengin gençlere özenen bir kızı oynuyor. Dizi, Etiler’de lüks bir apartmanın bodrum katında yaşayıp, kapıcılık yapan Rıza, temizlikçi karısı Zehra ve kızları Feriha’nın çevresinde gelişen olayları konu ediyor. Aşk-ı Memnu’da Ziyagil Ailesi’nin yalıda büyüyen kızı Nihal’i canlandıran güzel oyuncu, bu kez zengin arkadaşlarının gösterişli yaşamına özenen, fakir bir ailenin kızı olan Feriha olarak ekrana gelecek.

Üniversiteyi kazanmasıyla hayatı değişen Feriha, kendisini zengin bir kız olarak tanıtarak, kısa sürede partiler, lüks otomobiller ve pahalı markalarla dolu bir dünyaya adım atıyor.

Hazal kaya Adını Feriha Koydum, Adını Feriha Koydum hazal kaya rolü, Adını Feriha Koydum konusu, Adını Feriha Koydum dizisi

Labels:



Leave A Comment: